Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44957
Назва: | Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників |
Автори: | Ребуха, Лілія Зіновіївна |
Ключові слова: | соціальна робота майбутні соціальні працівники фундаменталізація професійної підготовки готовність до професійної діяльності інтегративна тренінгово-інформаційна технологія педагогічна система педагогічні умови структурно-функціональна модель |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Ребуха Л. З. Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Хмельницький, 2019. 560 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». – Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія МОН України, Хмельницький, 2019. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44957 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rebukha_dys.docx | 1.79 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.