Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45826
Назва: Покращення формування системи інноваційного маркетингу на підприємстві
Автори: Ребрина, Марта
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ребрина, М. Покращення формування системи інноваційного маркетингу на підприємстві [Текст] / Марта Ребрина // Підприємництво та логістика в умовах сучасних викликів : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 26-28 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 77-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45826
Розташовується у зібраннях:ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЛОГІСТИКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марта Ребрина.pdf552.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.