ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЛОГІСТИКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 69
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Цифрова трансформація університету як high-tech-підприємстваШтепуляк, Аліна; Бовнегра, Любов; Тимошенко, Лідія
2022Співробітництво між Україною і Євросоюзом щодо європейських стандартів життяЧереп, Алла; Хомік, Вікторія
2022Трансформація пріоритетів розвитку науки і техніки в Україні як передумова відновлення економіки країниТимків, Андрій
2022Парадигми тренінгу у фаховій підготовці здобувачів другого магістерського рівняСидор, Галина; Савків, Уляна; Домбровська, Наталія
2022Видатки бюджетів на освітні послуги в УкраїніСидор, Галина; Савків, Уляна; Вербіцька, Інна
2022Участь студентів у вивчанні міських проблемРижкова, Галина
2022Причини та прояв дій з академічної недоброчесності в закладах освітиДемидчук, Людмила
2022Особливості освітнього процесу на факультеті товарознавства управління та сфери обслуговування ЛТЕУ під час воєнного стануГаврилишин, Володимир; Лебединець, Віра
2022Еволюція та нова інноваційна система діджиталізованого суспільстваВоронкова, Валентина; Череп, Олександр
2022Електронна комерція як драйвер трансформації інфраструктурного середовищаЯворська, Оксана
2022Специфіка та сучасний стан розвитку оптової торгівлі як сфери логістичної діяльностіШалева, Олександра
2022Теоретичні аспекти організації комерційної діяльності підприємстваХолодило, Марія
2022Основні підходи до управління конкурентоспроможністю торговельного підприємстваСледзь, Олеся
2022Проблеми становлення та розвитку біржової торгівлі в УкраїніОрлова, Вікторія; Д'яченко, Любомир
2022Удосконалення управління закупівельною діяльністю торгових підприємствОниськів, Костянтин
2022Стан і тенденції розвитку внутрішньої торгівлі України як сфери торговельного підприємництваМіщук, Ігор; Кабаці, Богдан; Середа, Сергій
2022Стратегічне маркетингове управління як чинник урівноваження інтересів суб’єктів ринкових відносинМарчук, Єлизавета
2022Інтернет-технології та їх активне використання в рекламних кампаніяхГераймович, Віолета; Д'яченко, Любомир
2022Ідентифікація облікових дефініцій «природний капітал» та «екосистемні послуги»Штик, Юлія
2022Впровадження екологічного менеджменту на підприємстві згідно з ISO 14001 «Системи екологічного управління. вимоги та настанови щодо застосування»Чабар, Юлія
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 69