Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46996
Назва: Комунікативні проблемні ситуації як основа актуалізації соціально-психологічного змісту системи менеджменту якості послуг
Інші назви: Communicative problem situations as a basis for updating the socio-psychological content of the service quality management system pressure
Автори: Томченко, О. В.
Ключові слова: комунікативні проблеми
комунікативні проблемні ситуації
системи менеджменту якості
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Томченко О. В. Комунікативні проблемні ситуації як основа актуалізації соціально-психологічного змісту системи менеджменту якості послуг [Електронний ресурс] = Communicative problem situations as a basis for updating the socio-psychological content of the service quality management system pressure : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Тетяна Володимирівна Томченко ; наук. керівник д.психол.н., проф. А. В. Фурман. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 83 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Комунікативні проблемні ситуації як основа актуалізації соціально-психологічного змісту системи менеджменту якості послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46996
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Томченко_ПСзм-21.docx398.35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.