Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТомченко, О. В.-
dc.date.accessioned2023-01-26T12:18:43Z-
dc.date.available2023-01-26T12:18:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТомченко О. В. Комунікативні проблемні ситуації як основа актуалізації соціально-психологічного змісту системи менеджменту якості послуг [Електронний ресурс] = Communicative problem situations as a basis for updating the socio-psychological content of the service quality management system pressure : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Тетяна Володимирівна Томченко ; наук. керівник д.психол.н., проф. А. В. Фурман. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46996-
dc.description.abstractМагістерська робота Комунікативні проблемні ситуації як основа актуалізації соціально-психологічного змісту системи менеджменту якості послуг.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectкомунікативні проблемиuk_UA
dc.subjectкомунікативні проблемні ситуаціїuk_UA
dc.subjectсистеми менеджменту якостіuk_UA
dc.titleКомунікативні проблемні ситуації як основа актуалізації соціально-психологічного змісту системи менеджменту якості послугuk_UA
dc.title.alternativeCommunicative problem situations as a basis for updating the socio-psychological content of the service quality management system pressureuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Томченко_ПСзм-21.docx398.35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.