Перегляд зібрання за групою - Автори Іванечко, Н. Р.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Застосування штучного інтелекту в роздрібній торгівлі продуктовими мережами: зарубіжний та український досвідНикитишин, Т.; Іванечко, Н. Р.
2018МаркетингІванечко, Н. Р.; Борисова, Т. М.; Окрепкий, Р. Б.; Турчин, Л. Я.; Заячковська, Г. А.; Стець, О. М.; Обуд, О. П.
2019Маркетингове забезпечення сталого розвитку міського громадського транспортуБорисова, Т. М.; Монастирський, Г. Л.; Окрепкий, Р. Б.; Островерхов, В. М.; Іванечко, Н. Р.; Процишин, Ю. Т.; Борисяк, О. В.; Живко, М. А.; Хрупович, С. Є.
2018Поведінка споживачів транспортних послугІванечко, Н. Р.
2023Словник понять і термінів з маркетингуБорисова, Т. М.; Галько, Л. Р.; Дудар, В.Т.; Іванечко, Н. Р.; Окрепкий, Р. Б.; Процишин, Ю. Т.; Хрупович, С. Є.
2020Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвиткуБорисова, Т. М.; Монастирський, Г. Л.; Островерхов, В. М.; Хрупович, С. Є.; Борисяк, О. В.; Іванечко, Н. Р.; Чайковський, Я. І.; Вівчар, О. І.; Деділова, Т. В.; Федотова, І. В.; Бочарова, Н. А.; Ковбатюк, М. В.; Шевчук, В. О.; Стрілок, І. І.; Шкляр, В. В.; Мариненко, Н. Ю.; Вітенько, Т. М.; Лазарюк, В. В.; Шанайда, В. В.; Чеченюк, І. Б.