Перегляд зібрання за групою - Автори Борисова, Тетяна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Кластерний аналіз обласних державних адміністрацій України у контексті витрат на маркетингБорисова, Тетяна
2021МаркетингІванечко, Неля; Борисова, Тетяна; Процишин, Юлія; Окрепкий, Ростислав; Дудар, Володимир; Хрупович, Світлана; Борисяк, Олена
2014Маркетинг некомерційних суб'єктів сфери освіти України: концептуальні особливості та вектори розвиткуБорисова, Тетяна
2017Маркетингові практики, спрямовані на вирішення проблеми торгівлі людьми : зарубіжний досвідБорисова, Тетяна
2016Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб'єктів залежно від чинників маркетингуБорисова, Тетяна
2015Соціальна реклама у вітчизняному телерадіопросторі : результати емпіричного дослідженняБорисова, Тетяна
2013Теоретичні імплікації маркетингових практик некомерційних підприємств та організаційБорисова, Тетяна
2013Теоретичні імплікації маркетингових практик підприємств некомерційної сфериБорисова, Тетяна