Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12619
Назва: Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму
Інші назви: Methodological Reflection of Components of Osvitolohiya as Integral Scientific Direction
Автори: Ревасевич, Ірина
Revasevytch, Iryna
Ключові слова: освіта
освітня система
едукологія
освітологія
освітознавство
теорія освітньої діяльності
вітакультурна методологія
інноваційна модель модульно-розвивальної освіти
фундаментальний соціально-психологічний експеримент
методологічна план-карта освітології
методвітакультурного обгрунтування
education
educational system
educology
osvitolohia
osvitoznavstvo
theory of educational activity
vita-cultural methodology
innovative model of module-developing education
fundamental socio-psychological experiment
methodological plan-chart
method of vita-cultural substantiation
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ревасевич, І. Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму [Текст] / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 57-68.
Короткий огляд (реферат): Дослідження презентує структурно-параметричний синтез І порівняльний аналіз вітчизняних І зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій “освітологія”, “едукологія”, “освітознавство” та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських І світових дослідників. Аргументовано доведено, що найбільш методологічно зрілою постає освітологічна концепція А. В .Фурмана. Автором системно формулюється об’єкт, предмет, принципи і категорійний лад освітології як нової наукової дисципліни, аргументується її основний метод - вітакультурного обґрунтування. Воднораз вперше запропонована методологічна план-карта освітології як єдиний пізнавальний механізм поєднання чотирьох освітологічних проекцій: а) теорії освітньої діяльності, б) вітакультурної методології, в) оргтехнології модульно-розвивальної освіти, г) фундаментального соціально- психологічного експерименту. The research work presents the structural-parametrical synthesis and comparative analysis of national and foreign scientific approaches of integral doctrine of education. The completed methodological reflection of mentioned theoretical systems allowed identifying the essential differences of available in wide circulation definitions “osvitolohia”, “educology”, “osvitoznavstvo” and comparing the object, subject, main thematizms and epitomizing in the works of Ukrainian and foreign scientists. It has been substantiated that the osvitolohichna concept of A.V. Furman appears the most methodologically matured. The author systemically defines the object, subject, principles and categorial row of osvitology as a new scientific discipline, its main method - vita-cultural substantiation is substantiated. At the same time for the first time the methodological plan-chart of osvitolohiya as a unique cognitive mechanism of combination of four educational projections: a) theory of educational activity, b) vita-cultural methodology, c) orgtechnology of module-developing system of education, d) fundamental socio-psychological experiment has been presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12619
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2014. - № 3 (57)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ревасевич І..pdf724.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.