Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19076
Назва: Таргет-костинг як новітній метод обліку витрат і управління собівартістю продукції
Автори: Парницька, Надія
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Парницька, Н. Таргет-костинг як новітній метод обліку витрат і управління собівартістю продукції [Текст] / Н. Парницька // Бухгалтерський облік у системі стратегічного управління підприємством : матеріали круглого столу [м. Тернопіль, 10 груд. 2014 р.] – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – С. 59-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19076
Розташовується у зібраннях:БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК У СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Парницька Н..pdf419.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.