Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23635
Назва: | Феноменологія депривації: системний теоретико-емпіричний дискурс |
Інші назви: | Phenomenology of deprivation: system theoretical-empirical discourse |
Автори: | Гошовський, Ярослав Hoshovskyi, Yaroslav |
Ключові слова: | депривація ресоціалізація школа-інтернат сімейна депривація комунікативна депривація реабілітація медіально-рефлексійнийтренінг deprivation re-socialization boarding-school domestic deprivation communicative deprivation rehabilitation medial-reflection training |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Гошовський, Я. Феноменологія депривації: системний теоретико-емпіричний дискурс [Текст] / Ярослав Гошовський // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 85-95. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито семантику поняття “депривація”, обґрунтовано причинно-наслідкову і структурно-функціональну суть психологічного явища, що позначається цим терміном, та його різновидову диференціацію (сенсорна, сімейна, економічна, екстремальна та ін.), встановлено негативний вплив депривованого хронотопу на соціопсихореабілітацію знедоленої дитини, з’ясовано роль соціально-перцептивних чинників у процесі спілкування вихованців навчально-виховних установ інтернатного типу, здійснено емпіричне вивчення депривованих підлітків. Проведено крос-культурне дослідження за порівняльною віссю “Україна-Польща-Німеччина”, запропоновано медіально-рефлексійний тренінг як засіб успішної ресоціалізації депривованих дітей. Semantics of concept of “deprivation” is exposed in the article, the reason-result and structural- functional essence of this psychological phenomenon and its differentiation (sensor, domestic, economic, extreme and others) has been substantiated, the negative influence of deprived chrono-type on the socio-psycho- rehabilitation of a deprived child has been stated, the role of socio-perceptive factors in the process of communication of pupils of educational institutions of boarding-schools has been found out, the empirical studying of deprived under-aged has been carried out. The cross-cultural research on the comparative axis “Ukraine – Poland – Germany” has been performed, medial-reflexive training as an instrument of successful re-socialization of deprived children has been offered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23635 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2011, № 1 (43) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гошовський Я..pdf | 441.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.