Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23635
Назва: Феноменологія депривації: системний теоретико-емпіричний дискурс
Інші назви: Phenomenology of deprivation: system theoretical-empirical discourse
Автори: Гошовський, Ярослав
Hoshovskyi, Yaroslav
Ключові слова: депривація
ресоціалізація
школа-інтернат
сімейна депривація
комунікативна депривація
реабілітація
медіально-рефлексійнийтренінг
deprivation
re-socialization
boarding-school
domestic deprivation
communicative deprivation
rehabilitation
medial-reflection training
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гошовський, Я. Феноменологія депривації: системний теоретико-емпіричний дискурс [Текст] / Ярослав Гошовський // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 85-95.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито семантику поняття “депривація”, обґрунтовано причинно-наслідкову і структурно-функціональну суть психологічного явища, що позначається цим терміном, та його різновидову диференціацію (сенсорна, сімейна, економічна, екстремальна та ін.), встановлено негативний вплив депривованого хронотопу на соціопсихореабілітацію знедоленої дитини, з’ясовано роль соціально-перцептивних чинників у процесі спілкування вихованців навчально-виховних установ інтернатного типу, здійснено емпіричне вивчення депривованих підлітків. Проведено крос-культурне дослідження за порівняльною віссю “Україна-Польща-Німеччина”, запропоновано медіально-рефлексійний тренінг як засіб успішної ресоціалізації депривованих дітей. Semantics of concept of “deprivation” is exposed in the article, the reason-result and structural- functional essence of this psychological phenomenon and its differentiation (sensor, domestic, economic, extreme and others) has been substantiated, the negative influence of deprived chrono-type on the socio-psycho- rehabilitation of a deprived child has been stated, the role of socio-perceptive factors in the process of communication of pupils of educational institutions of boarding-schools has been found out, the empirical studying of deprived under-aged has been carried out. The cross-cultural research on the comparative axis “Ukraine – Poland – Germany” has been performed, medial-reflexive training as an instrument of successful re-socialization of deprived children has been offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23635
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 1 (43)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гошовський Я..pdf441.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.