Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23692
Назва: | Суб'єктно-вчинковий вимір виховання особистості |
Інші назви: | Subjective-actional dimension of a personality education |
Автори: | Шульга, Вікторія Shulha, Viktoriya |
Ключові слова: | особистість сучасна психологія виховання суб’єктно-вчинкова парадигма суб’єкт-суб’єктна взаємодія спільний учинок personality modern psychology of bringing up subjective-actional paradigm subject-subjective interaction common act |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Шульга, В. Суб'єктно-вчинковий вимір виховання особистості [Текст] / Вікторія Шульга // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 164-169. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються результати дослідження можливостей застосування у практиці освітнього процесу суб’єктно-вчинкового підходу до виховання особистості учня. Викладено основи психолого-педагогічної технології виховання на засадах спільного вчинку дорослих та дітей. In the article the results of investigation of opportunities of use in the practice of educational process the subject-action approach to the education of a pupil’s personality are demonstrated. The basis of psychological-pedagogical technology of bringing up on the grounds of common action of adults and children are given. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23692 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2011, № 2 (44) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шульга В..pdf | 427.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.