Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемчук, Н. М.-
dc.date.accessioned2018-01-17T14:06:25Z-
dc.date.available2018-01-17T14:06:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДемчук, Н. М. Корпоративна соціальна відповідальність банку як основа формування репутації (на основі «Райффайзен Банк Аваль») [Текст] / Н. М. Демчук // Міжнародний бізнес та туризм в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф.студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 12-13 трав. 2016 р. ]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 45-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25409-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність банку як основа формування репутації (на основі «Райффайзен Банк Аваль»)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС ТА ТУРИЗМ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ Демчук с.45-47.pdf97.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.