Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-06-05T07:57:11Z-
dc.date.available2018-06-05T07:57:11Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationФурман, А. Архітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчання [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 26-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29342-
dc.description.abstractВисвітлюється інноваційний досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обгрунтування однієї із важливих програмних версій запо-чаткування модульно-розвивальної системи - Школа творення, яка з 1997 року, під нашим керівництвом, реалізується педагогічним колективом ЗОШ №46 м.Херсона; зокрема, аналізуються концептуальні засади зазначеної наукової програми, де вихідною є теза про можливість творення людиною культурного довкілля, своєї гуманної універ-сальності-індивідуальності, нарешті, безмежного внутрішнього простору власного духовного самоздійснення в царині земного життя; характеризуються експериментальні умови у конструюванні школи як соціо-культурної освітньої системи, альтернативні логіки розгортання дидактично організованого соціального процесу - пізнавально-інформаційна і соціально-культурна, необхідні і достатні умови проектування ефективного модульно-розвивального заняття; експериментально доводиться конструктивний вплив інноваційної стратегії, тактики і техніки ведення ментально зорієнтованого навчання на зростання інтелектуального і соціального потенціалу учнів, психологічну грамотність учителів, процесуальну неперервність і духовну насиченість актуальної розвивальної взаємодії в класі.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний експериментuk_UA
dc.subjectнаукова програмаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectлогіка розгортання освітнього процесуuk_UA
dc.subjectпсихосоціальний (культурний) розвиток особистостіuk_UA
dc.subjectінтелектуальне тестуванняuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічна експертизаuk_UA
dc.subjectміні-модульuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectрозви-вальна самоактивність особистостіuk_UA
dc.titleАрхітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf413.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.