Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29342
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T07:57:11Z | - |
dc.date.available | 2018-06-05T07:57:11Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Фурман, А. Архітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчання [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 26-43. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29342 | - |
dc.description.abstract | Висвітлюється інноваційний досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обгрунтування однієї із важливих програмних версій запо-чаткування модульно-розвивальної системи - Школа творення, яка з 1997 року, під нашим керівництвом, реалізується педагогічним колективом ЗОШ №46 м.Херсона; зокрема, аналізуються концептуальні засади зазначеної наукової програми, де вихідною є теза про можливість творення людиною культурного довкілля, своєї гуманної універ-сальності-індивідуальності, нарешті, безмежного внутрішнього простору власного духовного самоздійснення в царині земного життя; характеризуються експериментальні умови у конструюванні школи як соціо-культурної освітньої системи, альтернативні логіки розгортання дидактично організованого соціального процесу - пізнавально-інформаційна і соціально-культурна, необхідні і достатні умови проектування ефективного модульно-розвивального заняття; експериментально доводиться конструктивний вплив інноваційної стратегії, тактики і техніки ведення ментально зорієнтованого навчання на зростання інтелектуального і соціального потенціалу учнів, психологічну грамотність учителів, процесуальну неперервність і духовну насиченість актуальної розвивальної взаємодії в класі. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освіта | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | наукова програма | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | логіка розгортання освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | психосоціальний (культурний) розвиток особистості | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальне тестування | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічна експертиза | uk_UA |
dc.subject | міні-модуль | uk_UA |
dc.subject | розвивальна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | розви-вальна самоактивність особистості | uk_UA |
dc.title | Архітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2000 рік №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 413.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.