Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29342
Назва: | Архітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчання |
Автори: | Фурман, Анатолій |
Ключові слова: | інноваційна освіта соціально-психологічний експеримент наукова програма модульно-розвивальна система інноваційна діяльність логіка розгортання освітнього процесу психосоціальний (культурний) розвиток особистості інтелектуальне тестування соціально-психологічна експертиза міні-модуль розвивальна взаємодія розви-вальна самоактивність особистості |
Дата публікації: | 2000 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Фурман, А. Архітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчання [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 26-43. |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлюється інноваційний досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обгрунтування однієї із важливих програмних версій запо-чаткування модульно-розвивальної системи - Школа творення, яка з 1997 року, під нашим керівництвом, реалізується педагогічним колективом ЗОШ №46 м.Херсона; зокрема, аналізуються концептуальні засади зазначеної наукової програми, де вихідною є теза про можливість творення людиною культурного довкілля, своєї гуманної універ-сальності-індивідуальності, нарешті, безмежного внутрішнього простору власного духовного самоздійснення в царині земного життя; характеризуються експериментальні умови у конструюванні школи як соціо-культурної освітньої системи, альтернативні логіки розгортання дидактично організованого соціального процесу - пізнавально-інформаційна і соціально-культурна, необхідні і достатні умови проектування ефективного модульно-розвивального заняття; експериментально доводиться конструктивний вплив інноваційної стратегії, тактики і техніки ведення ментально зорієнтованого навчання на зростання інтелектуального і соціального потенціалу учнів, психологічну грамотність учителів, процесуальну неперервність і духовну насиченість актуальної розвивальної взаємодії в класі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29342 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2000 рік №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 413.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.