Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМєщанова, Галина-
dc.date.accessioned2018-06-05T08:34:57Z-
dc.date.available2018-06-05T08:34:57Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationМєщанова, Г. Комплексне соціально-психологічне дослідження особистості у системі експериментального навчання [Текст] / Галина Мєщанова // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 88-105.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29374-
dc.description.abstractВисвітлюються принципи та умови експериментального вивчення особистості учня як підґрунтя реалізації психолого-педагогічного змісту навчання та створення умов для розвитку його природних нахилів, здібностей та інтересів, підготовки соціально компетентного випускника; подається система діагностики соціального розвитку школярів; розглядаються етапи психодіагностики та аналізу вивчення особистості дослідницькими методиками; подається приклад діагностики та аналізу результатів вивчення рис характеру учнів різних вікових категорій, з допомогою яких будується поведінковий паттерн (методика Т.Лірі).uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічне дослідженняuk_UA
dc.subjectфундаментальний експериментuk_UA
dc.subjectрозумністьuk_UA
dc.subjectсоціальністьuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectадаптованістьuk_UA
dc.subjectдезадаптованістьuk_UA
dc.subjectриси характеруuk_UA
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk_UA
dc.titleКомплексне соціально-психологічне дослідження особистості у системі експериментального навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мєщанова.pdf880.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.