Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29374
Назва: | Комплексне соціально-психологічне дослідження особистості у системі експериментального навчання |
Автори: | Мєщанова, Галина |
Ключові слова: | соціально-психологічне дослідження фундаментальний експеримент розумність соціальність креативність особистість адаптованість дезадаптованість риси характеру міжособистісна взаємодія |
Дата публікації: | 2000 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Мєщанова, Г. Комплексне соціально-психологічне дослідження особистості у системі експериментального навчання [Текст] / Галина Мєщанова // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 88-105. |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлюються принципи та умови експериментального вивчення особистості учня як підґрунтя реалізації психолого-педагогічного змісту навчання та створення умов для розвитку його природних нахилів, здібностей та інтересів, підготовки соціально компетентного випускника; подається система діагностики соціального розвитку школярів; розглядаються етапи психодіагностики та аналізу вивчення особистості дослідницькими методиками; подається приклад діагностики та аналізу результатів вивчення рис характеру учнів різних вікових категорій, з допомогою яких будується поведінковий паттерн (методика Т.Лірі). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29374 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2000 рік №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мєщанова.pdf | 880.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.