Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29429
Назва: | Теорія освітньої діяльності як метасистема |
Автори: | Фурман, Анатолій |
Ключові слова: | сфера освіти культура розвиток інноваційна освіта освітня діяльність теоретична система метатеорія наукова рефлексія методологічний синтез соціально-культурна парадигма модульно-розвивальна оргсистема культуротворення самотворення Я соціально-культурно-психологічний зміст повний функціональний цикл освітнього процесу учіння навчання виховання соціальне розуміння суб’єкт особистість індивідуальність універсум механізми занурення-вивільнення освітня задача розвивальний модуль змістовий модуль дидактичний модуль навчальний модуль процесуальний модуль модулі знань, умінь, норм і цінностей світоглядні універсали освіченість грамотність підготовленість компетентність вихованість розвивальна взаємодія самопізнання самоповага самоствердження самореалізація освітні технології соціальне спілкування |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2001. - № 3. - С. 105-144. |
Короткий огляд (реферат): | Нові соціально-економічні та культурно-ци-вілізаційні реалії людства вимагають зміни теоретичних систем, які донині більш-менш повно пояснювали суспільне життя націй, соціальних груп та окремих індивідів; зокрема, місце монодисциплінарних теорій у сфері освіти (педагогічних, психологічних, власне дидактичних) мають посісти міжнаукові теоретичні системи, які інтегрують різнопредметні наукові знання, відображають надузагальнену природу новітніх понять, уявлень, концепцій і теорій, спричинюють достеменно-ґрунтовне розуміння раніше пізнаних та нерозгаданих виховних явищ, нарешті забезпечують внутрішнє перетворювання всього наявного теоретичного каркасу суспільно-гуманітарних наук. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29429 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 3 (5) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 698.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.