Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуденко, Наталія-
dc.date.accessioned2018-06-06T11:51:19Z-
dc.date.available2018-06-06T11:51:19Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКуденко, Н. Концепції стратегічного планування в управлінні фірмою [Текст] / Наталія Куденко // Психологія і суспільство. - 2001. - № 4. - С. 66-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29435-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні різновиди концептуальних підходів щодо стратегічного планування фірми — бюджетування, довгострокове і стратегічне планування та стратегічний маркетинговий менеджмент; проаналізовані переваги, недоліки та умови ефективного застосування цих концепцій.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.titleКонцепції стратегічного планування в управлінні фірмоюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 4 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куденко.pdf509.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.