Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29440
Назва: | Порівняльний аналіз інтелектуального потенціалу та причин навчальної неуспішності |
Автори: | Цуканова, Валерія |
Ключові слова: | індивід навчальна неуспішність середньогруповий суб’єкт психологічний стан вікова фаза великий біологичний цикл якість ходу власного годинника інтелект розумові здібності |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Цуканова, В. Порівняльний аналіз інтелектуального потенціалу та причин навчальної неуспішності [Текст] / Валерія Цуканова // Психологія і суспільство. - 2001. - № 4. - С. 104-113. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні причин неуспішності брали участь невстигаючі учні середньої школи та студенти, які “провалили” сесію. Обидві групи обстежуваних були відхронометровані методом відтворення заданої тривалості [13]. За результатами підраховані: “t- тип” особистості, t — для середньогру-пового суб’єкта (учні та студенти окремо), квадратичне відхилення ( 5) як показник якості ходу власного годинника для середньогрупового суб’єкта. В результаті зафіксований середній бал неуспішності учнів та студентів. Останнім був запропонований опитувальник, дані якого вказують на наявність синдрому власного психологічного незадоволення особистості на момент проходження сесії. Насамкінець проводиться порівняльний аналіз а-показників невстигаючих школярів і студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29440 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 4 (6) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Цуканова.pdf | 410.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.