Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвіїв, Микола-
dc.date.accessioned2018-06-06T14:05:58Z-
dc.date.available2018-06-06T14:05:58Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationМатвіїв, М. Маркетинг освітніх послуг в економіці вищого навчального закладу [Текст] / Микола Матвіїв // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 85-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29452-
dc.description.abstractРозглядаються особливості маркетингу на ринку освітніх послуг; обґрунтовуються необхідність й актуальність розробки стратегії маркетингу для економіки вищого навчального закладу в контексті Міжнародних стандартів класифікації освіти.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectосвітні послуги (ОП)uk_UA
dc.subjectмаркетинг освітніх послугuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія освітніх закладівuk_UA
dc.subjectтип освітніх послугuk_UA
dc.subjectмаркетингові функціїuk_UA
dc.titleМаркетинг освітніх послуг в економіці вищого навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 2 (4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвіїв.pdf187.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.