Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29454
Назва: Соціально-психологічні механізми спілкування у модульно-розвивальному освітньому процесі
Автори: Тімотін, Андріана
Ключові слова: соціально-культурна парадигма
модульно-розвивальне навчання
навчальний модуль
психосоціальний розвиток особистості
паритетна освітня діяльність
розвивальна взаємодія
духовність
соціальне спілкування
соціально-психологічний механізм
кодування і декодування
тактика і стратегія взаємодії
ідентифікація
рефлексія
емпатія
егоцентризм
інсайт
передбачення
Дата публікації: 2001
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Тімотін, А. Соціально-психологічні механізми спілкування у модульно-розвивальному освітньому процесі [Текст] / Андріана Тімотін // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 104-125.
Короткий огляд (реферат): Окреслити концептуальний зміст основоположних аспектів-сторін соціального спілкування як невід’ємної частини розви-вальної взаємодії вчителя і учня на кожному етапі цілісного функціонального циклу навчального модуля; охарактеризувати соціально-психологічні форми і механізми спілкування такого рівня як учинково-діяльнісний процес; проаналізувати психолого-дидактичний зміст етапів модульно-розвивального циклу та особливості психосоціального розвитку особистості під час розгортання розвивальної взаємодії з огляду на повноцінність соціального спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29454
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 2 (4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тімотін.pdf421.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.