Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29454
Назва: | Соціально-психологічні механізми спілкування у модульно-розвивальному освітньому процесі |
Автори: | Тімотін, Андріана |
Ключові слова: | соціально-культурна парадигма модульно-розвивальне навчання навчальний модуль психосоціальний розвиток особистості паритетна освітня діяльність розвивальна взаємодія духовність соціальне спілкування соціально-психологічний механізм кодування і декодування тактика і стратегія взаємодії ідентифікація рефлексія емпатія егоцентризм інсайт передбачення |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Тімотін, А. Соціально-психологічні механізми спілкування у модульно-розвивальному освітньому процесі [Текст] / Андріана Тімотін // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 104-125. |
Короткий огляд (реферат): | Окреслити концептуальний зміст основоположних аспектів-сторін соціального спілкування як невід’ємної частини розви-вальної взаємодії вчителя і учня на кожному етапі цілісного функціонального циклу навчального модуля; охарактеризувати соціально-психологічні форми і механізми спілкування такого рівня як учинково-діяльнісний процес; проаналізувати психолого-дидактичний зміст етапів модульно-розвивального циклу та особливості психосоціального розвитку особистості під час розгортання розвивальної взаємодії з огляду на повноцінність соціального спілкування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29454 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 2 (4) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тімотін.pdf | 421.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.