Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВітюк, Надія-
dc.date.accessioned2018-06-06T14:28:03Z-
dc.date.available2018-06-06T14:28:03Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationВітюк, Н. Психологічні особливості формування комунікативної готовності майбутніх учителів [Текст] / Надія Вітюк // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 126-133.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29455-
dc.description.abstractЗдійснюється теоретичний аналіз комунікативної готовності вчителя до педагогічної взаємодії; визначаються чинники, які впливають на професійне становлення особистості спеціаліста; комунікативна підготовка розглядається як напрям загальнопрофесійного навчання педагогічних кадрів; пропонуються концептуальні підходи до визначення змісту, форм та методів комунікативної підготовки студентів, які можуть бути використані при розробці навчальних програм з педагогічної та соціальної психології, а також спецкурсів із ділового спілкування.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectкомунікативна готовністьuk_UA
dc.subjectкомунікативні здібностіuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectвміння і навичкиuk_UA
dc.subjectкомунікативна підготовкаuk_UA
dc.subjectрівень комунікативної готовностіuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectготовність до педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectпедагогічга взаємодіяuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості формування комунікативної готовності майбутніх учителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 2 (4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вітюк.pdf224.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.