Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМ’ясоїд, Петро-
dc.date.accessioned2018-06-07T11:37:06Z-
dc.date.available2018-06-07T11:37:06Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationМ’ясоїд, П. Концептуальні засади систематизації психологічного знання [Текст] / Петро М’ясоїд // Психологія і суспільство. - 2002. - № 2. - С. 26-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29472-
dc.description.abstractВисвітлюються концепція, структура та зміст психологічного знання у формі навчально-методичного комплексу (НМК): посібника і задачника. Концепція ґрунтується на системно-діяльнісному аналізі психічного, “клітинкою” якого є категорія “життя”, а продуктами застосування - поняття “форми активності” (поведінка, діяльність, учинок), “рівні життя” (організм, індивід, особистість), “функції психіки” (відображальна, регулятивна, інструментальна), “рівні відображення” (свідомість, підсвідоме, несвідоме). Отримана у такий спосіб схема забезпечує виконання НМК “архівної”, “мовної”, “методичної” функцій. Подається Система понять і категорій психології та Іменний покажчик як путівники у світ психологічного знання.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectпсихологічне знанняuk_UA
dc.subjectтеоретичний та емпіричний матеріал психологіїuk_UA
dc.subjectсистемно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectсистема понять і категорій психологіїuk_UA
dc.subjectІменний покажчикuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади систематизації психологічного знанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
М’ясоїд.pdf370.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.