Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМойсеєнко, Лідія-
dc.date.accessioned2018-06-07T12:03:23Z-
dc.date.available2018-06-07T12:03:23Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationМойсеєнко, Л. Процесуально-динамічний зміст проектування розв’язку творчих математичних задач [Текст] / Лідія Мойсеєнко // Психологія і суспільство. - 2002. - № 2. - С. 103-112.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29477-
dc.description.abstractФормування задуму творчих математичних завдань відбувається як вичленення орієнтирів у їх структурних елементах, або теоретичних фактах. Ці орієнтири, під дією запитань (основного та похідних), сприяють формуванню провідної ідеї розв’язку особисто прийнятої проблемної задачі. Саме ця ідея сприяє переструктуруванню елементів задачі, спрямовує асоціювання, спонукає виникненню зорових образів, що деталізує процес розв’язання, наповнює його змістом і формує логічний ланцюг між відповідними елементами, наявними й актуалізованими теоретичними фактами. Формування задуму завершується утвердженням суб’єктивного переконання у його достовірності.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectтворча математична задачаuk_UA
dc.subjectформування задуму (проектування розв’язку)uk_UA
dc.subjectосновні орієнтириuk_UA
dc.subjectструктурні елементиuk_UA
dc.subjectтеоретичні фактиuk_UA
dc.subjectзорові образиuk_UA
dc.subjectпровідна ідеяuk_UA
dc.subjectлогічний ланцюг міркуваньuk_UA
dc.subjectсуб’єктивна впевненістьuk_UA
dc.titleПроцесуально-динамічний зміст проектування розв’язку творчих математичних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мойсеєнко.pdf337.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.