Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29487
Назва: Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі
Автори: Тімотін, Андріана
Ключові слова: інноваційна поведінка
освітній оргпроцес
модульно-розвивальне навчання
соціокультурне проектування
соціальний діалог
спілкування
комунікація
інтеракція
перцепція
духовно-інтуїтивний аспект
освітні сценарії
соціопроекти
паритетна діяльність
соціальний контроль
установки
інформаційний, діловий, психологічний, духовний обміни (ІДПДО)
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текст] / Андріана Тімотін // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 105-123.
Короткий огляд (реферат): Здійснюється науковий аналіз змісту проектної діяльності за основними періодами модульно-розвивального оргциклу та аспектами-сторонами соціального спілкування; характеризуються рівні наукового проектування комунікативного взаємообміну як учинково-діяльнісний перебіг освітотворення; емпірично обґрунтовується структурно-часова динаміка соціальних процесів за повноцінного спілкування учасників взаємин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29487
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тімотін.pdf431.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.