Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29500
Назва: Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання
Автори: Лазарук, Андрій
Ключові слова: цінності
смисли
ціннісно-смислова сфера особи
аксіогенез
модульно-розвивальне навчання
модуль цінностей
моносуб’єкт
полісуб’єкт
метасуб’єкт
абсолютний суб’єкт
ідентифікація
рефлексія
емпатія
медитація
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Лазарук, А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текст] / Андрій Лазарук // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 170-186.
Короткий огляд (реферат): Теоретично окреслені шляхи, механізми та умови розвитку ціннісно-смислової сфери людини відповідно до стадій аксіо-генезу за інноваційної освітньої мета-технології; виявлені нормативні віхи онтогенетичного становлення аксіо-психіки; проаналізовані психологічні засоби ціннісно-смислового збагачення особистості у взаємозв’язку з еталонами культурного розвитку та періодами функціонування цілісного модульно-розвивального оргпроцесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29500
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лазарук.pdf440.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.