Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29500
Назва: | Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання |
Автори: | Лазарук, Андрій |
Ключові слова: | цінності смисли ціннісно-смислова сфера особи аксіогенез модульно-розвивальне навчання модуль цінностей моносуб’єкт полісуб’єкт метасуб’єкт абсолютний суб’єкт ідентифікація рефлексія емпатія медитація |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Лазарук, А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текст] / Андрій Лазарук // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 170-186. |
Короткий огляд (реферат): | Теоретично окреслені шляхи, механізми та умови розвитку ціннісно-смислової сфери людини відповідно до стадій аксіо-генезу за інноваційної освітньої мета-технології; виявлені нормативні віхи онтогенетичного становлення аксіо-психіки; проаналізовані психологічні засоби ціннісно-смислового збагачення особистості у взаємозв’язку з еталонами культурного розвитку та періодами функціонування цілісного модульно-розвивального оргпроцесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29500 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лазарук.pdf | 440.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.