Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29502
Назва: Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання
Автори: Ребуха, Лілія
Ключові слова: соціально-психологічна експертиза
експертна оцінка
експертно-діагностичне обстеження
модульно-розвивальна система
фундаментальний експеримент
паритетна освітня діяльність
розвивальна взаємодія
процедура експертизи
досліджуваний об’єкт
універсальна тест-карта
система складових, параметрів, критеріїв і показників ефективності інновації
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 201-216.
Короткий огляд (реферат): Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками (ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємо-дії у класі), що забезпечують і відображають культуротворчу діяльність школи як соціальної організації; описується процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень, котра містить три етапи -підготовчий, основний і підсумковий; доводиться, що створена експертна система вдало поєднує психодіагностичні вимоги, процедуру тестового вибору і переваги оцінкових методів; насамкінець пропонується авторська схема організації соціально-психологічної експертизи інноваційних технологій освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29502
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ребуха.pdf404.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.