Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29502
Назва: | Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання |
Автори: | Ребуха, Лілія |
Ключові слова: | соціально-психологічна експертиза експертна оцінка експертно-діагностичне обстеження модульно-розвивальна система фундаментальний експеримент паритетна освітня діяльність розвивальна взаємодія процедура експертизи досліджуваний об’єкт універсальна тест-карта система складових, параметрів, критеріїв і показників ефективності інновації |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 201-216. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками (ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємо-дії у класі), що забезпечують і відображають культуротворчу діяльність школи як соціальної організації; описується процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень, котра містить три етапи -підготовчий, основний і підсумковий; доводиться, що створена експертна система вдало поєднує психодіагностичні вимоги, процедуру тестового вибору і переваги оцінкових методів; насамкінець пропонується авторська схема організації соціально-психологічної експертизи інноваційних технологій освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29502 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ребуха.pdf | 404.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.