Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Алла-
dc.date.accessioned2018-06-18T12:03:58Z-
dc.date.available2018-06-18T12:03:58Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКоваленко, А. Психологія розуміння творчих задач [Текст] / Алла Коваленко // Психологія і суспільство. – 2004. – № 4. – С. 110-127.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29760-
dc.description.abstractНезважаючи на чималий наклад літератури з наведеної проблематики, за ним залишається багато не висвітлених питань. Останні стосуються не лише механізмів розуміння, його структури і генези, а й розробки самого понятійного апарату теорії розуміння. Це пов’язано насамперед з невизначеністю таких понять як “розуміння”, “інтерпретація”, “осмислення” тощо, які часто-густо використовуються в авторських варіантах, або як рівнозначні лексичні одиниці. Нерозробленою залишається також і проблема визначення чинників, котрі зумовлюють ефективність розуміння, критеріїв та процедур вимірювання останнього. Без відповіді на зазначені запитання подальше просування психологічної теорії розуміння унеможливлюється.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.titleПсихологія розуміння творчих задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2004, № 4 (18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко.pdf528.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.