Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29760
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваленко, Алла | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-18T12:03:58Z | - |
dc.date.available | 2018-06-18T12:03:58Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Коваленко, А. Психологія розуміння творчих задач [Текст] / Алла Коваленко // Психологія і суспільство. – 2004. – № 4. – С. 110-127. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29760 | - |
dc.description.abstract | Незважаючи на чималий наклад літератури з наведеної проблематики, за ним залишається багато не висвітлених питань. Останні стосуються не лише механізмів розуміння, його структури і генези, а й розробки самого понятійного апарату теорії розуміння. Це пов’язано насамперед з невизначеністю таких понять як “розуміння”, “інтерпретація”, “осмислення” тощо, які часто-густо використовуються в авторських варіантах, або як рівнозначні лексичні одиниці. Нерозробленою залишається також і проблема визначення чинників, котрі зумовлюють ефективність розуміння, критеріїв та процедур вимірювання останнього. Без відповіді на зазначені запитання подальше просування психологічної теорії розуміння унеможливлюється. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.title | Психологія розуміння творчих задач | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2004, № 4 (18) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Коваленко.pdf | 528.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.