Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29972
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-20T13:10:45Z | - |
dc.date.available | 2018-06-20T13:10:45Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Фурман, А. Модульно-розвивальна організація миследіяльності - схема професійного методологування [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 40-69. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29972 | - |
dc.description.abstract | Уперше отримали гіпотетичне розв’язання чотири логічно пов’язаних проблеми генезису професійного методологування як свідоме збалансування науково-дослідницької та інноваційно-освітньої діяльностей у системі соціогуманітарної науки, взаємодоповнення поясів миследіяльності та методологування у системі вітакультурно зорієнтованої методологічної роботи, типології методологічних модулів, що повно проектує ідеальний простір організації досконалого групового мисле-зреалізування методологів, а також передумов, принципів і правил просторово-часового уможливлення аналізованого методологування. | uk_UA |
dc.publisher | ТДЕУ | uk_UA |
dc.subject | професійне методологування (ПM) | uk_UA |
dc.subject | миследіяльність (MД) | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | розуміння | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | категорізація | uk_UA |
dc.subject | системно-миследіяльнісна методологія (CMД-методологія) | uk_UA |
dc.subject | вітакультурна методологія (BK-методологія) | uk_UA |
dc.subject | проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | методологізація | uk_UA |
dc.subject | методологічна робота | uk_UA |
dc.subject | чисте мислення (М) | uk_UA |
dc.subject | термінологічно-мовленнєве поле | uk_UA |
dc.subject | методологічна грамотність | uk_UA |
dc.subject | поліпрофесійне миследіяння | uk_UA |
dc.subject | проблемно-модульна миследіяльність | uk_UA |
dc.subject | інноваційні тренінги | uk_UA |
dc.subject | теоретична модель | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальний метапроцес | uk_UA |
dc.subject | парадигма | uk_UA |
dc.subject | методологічна план-карта дослідження | uk_UA |
dc.subject | некласична наукова раціональність | uk_UA |
dc.subject | методологічне дослідження | uk_UA |
dc.subject | освітологія | uk_UA |
dc.subject | теорія освітньої діяльності | uk_UA |
dc.subject | методологічна модель | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освітологія | uk_UA |
dc.subject | модель-конфігуратор | uk_UA |
dc.subject | Я-концепція, | uk_UA |
dc.subject | колективне миследіяння (мД) | uk_UA |
dc.subject | думка-комунікація (Д-К) | uk_UA |
dc.subject | рефлексивна позиція | uk_UA |
dc.subject | ковітальність | uk_UA |
dc.subject | культуротворення | uk_UA |
dc.subject | світоглядні універсалії | uk_UA |
dc.subject | категоріальна модель світу | uk_UA |
dc.subject | епістема | uk_UA |
dc.subject | методологічна революція | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальний простір | uk_UA |
dc.subject | методологічний модуль (ММ) | uk_UA |
dc.title | Модульно-розвивальна організація миследіяльності - схема професійного методологування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 4 (22) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 834.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.