Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29972
Назва: | Модульно-розвивальна організація миследіяльності - схема професійного методологування |
Автори: | Фурман, Анатолій |
Ключові слова: | професійне методологування (ПM) миследіяльність (MД) мислення діяльність знання розуміння рефлексія інтерпретація категорізація системно-миследіяльнісна методологія (CMД-методологія) вітакультурна методологія (BK-методологія) проблемна ситуація методологізація методологічна робота чисте мислення (М) термінологічно-мовленнєве поле методологічна грамотність поліпрофесійне миследіяння проблемно-модульна миследіяльність інноваційні тренінги теоретична модель модульно-розвивальний метапроцес парадигма методологічна план-карта дослідження некласична наукова раціональність методологічне дослідження освітологія теорія освітньої діяльності методологічна модель інноваційна освітологія модель-конфігуратор Я-концепція, колективне миследіяння (мД) думка-комунікація (Д-К) рефлексивна позиція ковітальність культуротворення світоглядні універсалії категоріальна модель світу епістема методологічна революція модульно-розвивальний простір методологічний модуль (ММ) |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ТДЕУ |
Бібліографічний опис: | Фурман, А. Модульно-розвивальна організація миследіяльності - схема професійного методологування [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 40-69. |
Короткий огляд (реферат): | Уперше отримали гіпотетичне розв’язання чотири логічно пов’язаних проблеми генезису професійного методологування як свідоме збалансування науково-дослідницької та інноваційно-освітньої діяльностей у системі соціогуманітарної науки, взаємодоповнення поясів миследіяльності та методологування у системі вітакультурно зорієнтованої методологічної роботи, типології методологічних модулів, що повно проектує ідеальний простір організації досконалого групового мисле-зреалізування методологів, а також передумов, принципів і правил просторово-часового уможливлення аналізованого методологування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29972 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 4 (22) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 834.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.