Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПеньковська, Наталія-
dc.date.accessioned2018-06-22T08:31:22Z-
dc.date.available2018-06-22T08:31:22Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationПеньковська, Н. Розвиток здатності до самоаналізу у процесі особистісного становлення молодшого школяра [Текст] / Наталія Пеньковська // Психологія і суспільство. – 2006. – № 1. – С. 113-120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29989-
dc.description.abstractНами описуються результати діагностичного дослідження особливостей розвитку здатності до самоаналізу у молодших школярів, обґрунтовується вікова специфіка досліджуваного феномена у дітей 7-11 років, вивчаються психологічні умови, які спричиняють особливості становлення когнітивного аспекту самосвідомості дітей молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectособистість молодшого школяраuk_UA
dc.subjectздатністьuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectсамоаналізuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.titleРозвиток здатності до самоаналізу у процесі особистісного становлення молодшого школяраuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 1 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пеньковська.pdf451.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.