Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29990
Назва: | Психокорекція патріотичної рефлексії молодших школярів |
Автори: | Михальченко, Наталія |
Ключові слова: | особистість молодшого школяра самосвідомість рефлексія патріотична рефлексія патріотична самосвідомість психокорекція |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | ТДЕУ |
Бібліографічний опис: | Михальченко, Н. Психокорекція патріотичної рефлексії молодших школярів [Текст] / Наталія Михальченко // Психологія і суспільство. – 2006. – № 1. – С. 121-126. |
Короткий огляд (реферат): | У дітей молодшого шкільного віку виникає усвідомлення власних дій, психічних станів. Спрямування їхньої навчальної діяльності вимагає від них систематичного обґрунтування правильності своїх висловлювань і дій. Багато прийомів останнього демонструє вчитель. Потреба розрізняти зразки суджень і самостійні спроби у їх побудові сприяють формуванню в учнів-початківців уміння ніби збоку розглядати й оцінювати власні висловлювання і діяння. Це вміння є основою рефлексії - осмислення своїх суджень і вчинків з погляду їх відповідності задуму та умовам діяльності; самоаналіз [ 9, с. 174]. Показником її наявності слугує здатність бачити особливості власних дій, робити їх предметом аналізу, порівнювати з учинковими актами інших людей. Молодший школяр починає орієнтуватися на загальнокультурні взірці, якими він оволодіває у взаємодії з дорослими та ровесниками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29990 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2006, № 1 (23) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Михальченко.pdf | 543.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.