Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29998
Назва: | Типологічний підхід у системі професійного методологування |
Автори: | Фурман, Анатолій |
Ключові слова: | методологія мислення методологічна робота миследіяльність (МД) системно-миследіяльнісна методологія (СМД-методологія) професійне методологування (ПМ) методологічний модуль (ММ) вітакультурна методологія (ВК-методологія) типологічний підхід тип типологізація типологія типізація класифікація ідеальна модель типологічний метод принцип кватерності типологічне знання методологічний засіб-взірець категорійна матриця типологічне дослідження таксон типи категоріальної кватерності мисле-схема апріорне пізнання “методологічний квадрат” культура світоглядні універсали Я-концепція методологічна план-карта дослідження типи філософування типи наукової раціональності соціема методологема метод методика “круговина квадрата” типологія ММ проблемно-модульна МД ідея проектування методологічна картина конкретно-ситуативне методологування |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | ТДЕУ |
Бібліографічний опис: | Фурман, А. Типологічний підхід у системі професійного методологування [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2006. – № 2. – С. 78-92. |
Короткий огляд (реферат): | Уперше теоретично обґрунтований типологічний підхід як логіко-методологічна система змістових та формальних вимірів професійного методологування, у форматі якої: а) проаналізовані умови зреалізування процедури типологізації як миследіяльної цілісності; б) виявлені найважливіші характеристики типологічного методу; в) відкриті широкі можливості як базових мислесхем, створених за принципом кватерності (формули “3+1” і “3+1=1”), так і універсальних ідеалізованих моделей і категорійних матриць; г) запропонована чотирискладова типологія основних історичних типів філософування; д) з’ясовано місце методологування у сфері методології як унікальної складової культури; е) висвітлена методологічна картина типологічного підходу як точного й ефективного арсеналу засобів (категорії, таксони, мислесхеми тощо) організації мислення, діяльності і професійного методологування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29998 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2006, № 2 (24) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 613.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.