Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦарьов, Юрій-
dc.date.accessioned2018-06-22T12:47:45Z-
dc.date.available2018-06-22T12:47:45Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЦарьов, Ю. Дослідження ефективності підготовки офіцерського складу до професійно-управлінської діяльності [Текст] / Юрій Царьов // Психологія і суспільство. – 2006. – № 3. – С. 106-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30019-
dc.description.abstractЕкспериментальне вивчення ефективності підготовки офіцерів ОТР до професійно-управлінської діяльності було спрямоване на пізнання їхніх індивідуально-психологічних особливостей, які безпосередньо впливають не лише на підготовку управлінського персоналу до професійно-управлінської діяльності, а й на професійну підготовку загалом. Для цього на першому етапі дослідження нами використані спеціалізовані методики, зокрема ті, які пов’язані з оцінкою управлінських та організаторських здібностей, виявленням рівня сформованості потреби у психологічній готовності до здійснення ПУД [3], діагностикою мотиваційної структури особистості (В.Е. Мільман), визначенням стилю управління (за Ю. Пачковським) [ 4 ], ціннісних орієнтацій (М. Рокич), рівня когнітивної складності (авторська методика) та характеристик реального Я (тест “20 тверджень”). Вдосконалення ПУД як особистісна потреба офіцера ОТР вивчалося за допомогою окремого тесту [ 3 ]. Для з’ясування рівня розвитку індивідуально-психологічних та організаторських здібностей досліджуваних використовувалася методика оцінки цих здібностей, запропонована лабораторією Б.О. Федоришина [ 6; 7 ]. Воднораз спрямованість особистості у системі ПУД і мотиваційні тенденції, які переважають у структурі особистості офіцерів ОТР, досліджувались методикою “Діагностика мотиваційної структури особистості” [2]. Задля виявлення рівня розвитку рефлексії й особливостей перебігу процесу цілеутворення була використана методика М. Рокича “Ціннісні орієнтації” [ 5 ]. Крім того, методика “Q-сортування” застосована для розпізнавання основних тенденцій поведінки у реальній групі [5]; анкета - для визначення рівня психологічної готовності до професійно-управлінської діяльності (розроблена у співавторстві з М.В. Савчиним), а також анкета профуспішності для офіцерів ОТР (авторський варіант). На основі цих методик проводився кількісний та якісний аналізи даних, знаходилися усереднені величини і процентні показники кожної характеристики, підраховувалися коефіцієнти кореляції Пірсона та рангової кореляції Спірмена, t-критерій Ст’юдента.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectпрофесійно-управлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectофіцери оперативно-тактичного рівняuk_UA
dc.subjectпідготовка управлінського персоналуuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectособистісні рисиuk_UA
dc.titleДослідження ефективності підготовки офіцерського складу до професійно-управлінської діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 3 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Царьов.pdf468.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.