Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30058
Назва: | Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді молульно-розвивального навчання |
Автори: | Бугерко, Ярослава |
Ключові слова: | інноваційна освітня діяльність модульно-розвивальна система A.B. Фурмана нормативно-регуляційний період особистісна рефлексія рефлексивний моніторинг ретроспективна схематизація суб’єктивне привласнення знань ідентифікація механізми самомобілізації та самоорганізації |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Бугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді молульно-розвивального навчання [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2007. – № 1. – С. 128-135. |
Короткий огляд (реферат): | Розкрити особливості рефлексивної діяльності учнів на нормативно-регуляційному періоді інноваційного освітнього метапроцесу, обґрунтувати механізм нормування знань та виявити його вплив на створення передумов для саморозвитку їх особистості та осмислення себе як цілісності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30058 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2007, № 1 (27) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бугерко.pdf | 464.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.