Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБригадир, Марія-
dc.date.accessioned2018-06-26T11:27:01Z-
dc.date.available2018-06-26T11:27:01Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 5-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30066-
dc.description.abstractЦе дослідження виконане в контексті реалізації фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання, автором якого є A.B. Фурман. Ним обґрунтовані теоретичні основи масштабних інновацій, розроблена методологія зреалізування новаційного потенціалу в наявний освітній орг-простір [32; 34—40]. Професор A.B. Фурман запропонував вітакультурну парадигму організації соціального довкілля [33; 41], що обстоює ідею наукового конструювання оточення на принципах розвитковості, кватерності, типо-логізації, метасистемності.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectсфера освітиuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система A.B. Фурманаuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectнаукове проектуванняuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний проектuk_UA
dc.subjectсоціальна інженеріяuk_UA
dc.subjectсоціальна суб’єктністьuk_UA
dc.subjectрефлексивно-креативне проектуванняuk_UA
dc.subjectметаонтологічні пластиuk_UA
dc.titleОсобливості створення наукових соціально-психологічних проектівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 2 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бригадир.pdf529.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.