Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30066
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бригадир, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T11:27:01Z | - |
dc.date.available | 2018-06-26T11:27:01Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 5-15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30066 | - |
dc.description.abstract | Це дослідження виконане в контексті реалізації фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання, автором якого є A.B. Фурман. Ним обґрунтовані теоретичні основи масштабних інновацій, розроблена методологія зреалізування новаційного потенціалу в наявний освітній орг-простір [32; 34—40]. Професор A.B. Фурман запропонував вітакультурну парадигму організації соціального довкілля [33; 41], що обстоює ідею наукового конструювання оточення на принципах розвитковості, кватерності, типо-логізації, метасистемності. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | сфера освіти | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система A.B. Фурмана | uk_UA |
dc.subject | інновація | uk_UA |
dc.subject | наукове проектування | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічний проект | uk_UA |
dc.subject | соціальна інженерія | uk_UA |
dc.subject | соціальна суб’єктність | uk_UA |
dc.subject | рефлексивно-креативне проектування | uk_UA |
dc.subject | метаонтологічні пласти | uk_UA |
dc.title | Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2007, № 2 (28) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бригадир.pdf | 529.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.