Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебуха, Лілія-
dc.date.accessioned2018-06-26T11:46:29Z-
dc.date.available2018-06-26T11:46:29Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationРебуха, Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 25-36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30089-
dc.description.abstractЗа допомогою експертної системи (анкети-звіту) “Про розвиток фундаментального експерименту з модульно-розвивальної системи навчання” та її семи критері-ально обґрунтованих показників відстежено позитивний вплив новостворених умов на перебіг загальноосвітнього експерименту та підтверджено виконання обстежуваними педколективами завдань його окремих етапів, а відтак темпів нарощування інноваційних умов (щонайперше виконання програм дистанційної підготовки та повноти зреалізування відповідних експериментальних вимог.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система навчання A.B. Фурманаuk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічна експертизаuk_UA
dc.subjectекспертна оцінкаuk_UA
dc.subjectзагальноосвітні принципиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпараметриuk_UA
dc.subjectпоказники експертизиuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectсистема дистанційної підготовкиuk_UA
dc.subjectфундаментальний експериментuk_UA
dc.subjectпроцедура експертного оцінювання,uk_UA
dc.subjectефективність інноваційної освітньої діяльностіuk_UA
dc.titleСоціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 2 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ребуха.pdf493.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.