Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибіна, Ірина-
dc.contributor.authorRybina, Iryna-
dc.date.accessioned2016-09-19T12:20:30Z-
dc.date.available2016-09-19T12:20:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРибіна, І. Складові психологічної комфортності сучасного уроку [Текст] / Ірина Рибіна // Психологія і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 122-127.uk_UA
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3010-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання підготовки вчителя до організації і забезпечення психологічного комфорту у стосунках з учнями під час уроку. Доведено, що вирішальними чинниками тут є особистість і психодидактична культура педагога, паритетна за психосоціальним узмістовленням освітня співдіяльність учителя та учнів, згуртованість колективу класу, їхня особистіна відповідальність за процес навчання, його освітні та особистісно-розвивальні результати. The article deals with the question of preparation of the teacher to organize and provide psychological comfort in relations with students during the lesson. It is proved that the decisive factors here is the individual and psychodidactic culture of the teacher parity for its psychological content of educational activity of teacher and student, cohesion of class team, their personal responsibility for process of education, its educational and personal and developmental results.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectкласно-урочна система навчанняuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectпсихологічна комфортністьuk_UA
dc.subjectефективний урокuk_UA
dc.subjectіндивідуально-психологічні особливостіuk_UA
dc.subjectособиста відповідальність спроможностіuk_UA
dc.subjectстиль поведінкиuk_UA
dc.subjectпричини порушення дисципліниuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectclass-task system of educationuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectteaching and learninguk_UA
dc.subjectactivity module and developing educationuk_UA
dc.subjectpsychological comfortuk_UA
dc.subjecteffective lessonuk_UA
dc.subjectindividual and psychological characteristicsuk_UA
dc.subjectpersonal responsibilityuk_UA
dc.subjectabilityuk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjectreasons of misconductuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.titleСкладові психологічної комфортності сучасного урокуuk_UA
dc.title.alternativeThe components of psychological comfort of modern lessonuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2015. - № 1 (59)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибіна І..pdf338.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.