Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3010
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибіна, Ірина | - |
dc.contributor.author | Rybina, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-19T12:20:30Z | - |
dc.date.available | 2016-09-19T12:20:30Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Рибіна, І. Складові психологічної комфортності сучасного уроку [Текст] / Ірина Рибіна // Психологія і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 122-127. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1810-2131 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3010 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено питання підготовки вчителя до організації і забезпечення психологічного комфорту у стосунках з учнями під час уроку. Доведено, що вирішальними чинниками тут є особистість і психодидактична культура педагога, паритетна за психосоціальним узмістовленням освітня співдіяльність учителя та учнів, згуртованість колективу класу, їхня особистіна відповідальність за процес навчання, його освітні та особистісно-розвивальні результати. The article deals with the question of preparation of the teacher to organize and provide psychological comfort in relations with students during the lesson. It is proved that the decisive factors here is the individual and psychodidactic culture of the teacher parity for its psychological content of educational activity of teacher and student, cohesion of class team, their personal responsibility for process of education, its educational and personal and developmental results. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | класно-урочна система навчання | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | учень | uk_UA |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальне навчання | uk_UA |
dc.subject | психологічна комфортність | uk_UA |
dc.subject | ефективний урок | uk_UA |
dc.subject | індивідуально-психологічні особливості | uk_UA |
dc.subject | особиста відповідальність спроможності | uk_UA |
dc.subject | стиль поведінки | uk_UA |
dc.subject | причини порушення дисципліни | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | class-task system of education | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | student | uk_UA |
dc.subject | teaching and learning | uk_UA |
dc.subject | activity module and developing education | uk_UA |
dc.subject | psychological comfort | uk_UA |
dc.subject | effective lesson | uk_UA |
dc.subject | individual and psychological characteristics | uk_UA |
dc.subject | personal responsibility | uk_UA |
dc.subject | ability | uk_UA |
dc.subject | behavior | uk_UA |
dc.subject | reasons of misconduct | uk_UA |
dc.subject | adolescence | uk_UA |
dc.title | Складові психологічної комфортності сучасного уроку | uk_UA |
dc.title.alternative | The components of psychological comfort of modern lesson | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2015. - № 1 (59) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рибіна І..pdf | 338.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.