Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШмаргун, Віталій-
dc.date.accessioned2018-07-02T08:01:01Z-
dc.date.available2018-07-02T08:01:01Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationШмаргун, В. Час сенсомоторної реакції як показник швидкості розумових дій [Текст] / Віталій Шмаргун // Психологія і суспільство. – 2007. – № 3. – С. 115-123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30234-
dc.description.abstractВивчалися особливості сенсомоторних реакцій у групах дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) та звичайних дітей, які відзначалися різним рівнем психометричного інтелекту за тестом Дж. Векслера. Виявлено, що обстежувані всієї вибірки не відрізняються суттєво за показниками простої сенсомоторної реакції, тоді як у складних реакціях вибору діти порівнюваних груп показують вірогідно різні результати часу латентного періоду, кількості помилок при виборі варіантів відповіді. Ці групи істотно відрізнялися між собою і за показниками “часу вибору”, тобто за різницею у часі латентних періодів простої і складної сенсомоторних реакцій. Звідси робиться висновок, що показники сенсомоторного тесту відображають як рівень розвитку когнітивних процесів, так і специфіку механізмів із програмування регуляції та контролю довільного рухового діяння центрального рухового аналізатора. В дітей із ЗПР, порівняно з нормою, ці психічні процеси все ж таки відстають у функціонуванні.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleЧас сенсомоторної реакції як показник швидкості розумових дійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 3 (29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шмаргун.pdf446.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.