Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава-
dc.date.accessioned2018-07-04T07:53:36Z-
dc.date.available2018-07-04T07:53:36Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2008. – № 3. – С. 67-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30452-
dc.description.abstractВідповідно до поставлених завдань і концептуальної основи дослідження здійснити емпіричне вивчення рефлексивних процесів учнів контрольних та експериментальних шкіл та обґрунтувати відмінності у розвитку їхньої інтелектуальної, особистісної та смислової рефлексивності.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система навчання А.В.Фурманаuk_UA
dc.subjectрефлексивні процесиuk_UA
dc.subjectінтелектуальна, особистісна, смислова рефлексіїuk_UA
dc.subjectрефлексивна активністьuk_UA
dc.subjectрівні та риси рефлексивностіuk_UA
dc.subjectрефлексивно-регулятивні показникиuk_UA
dc.titleДослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 3 (33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугерко.pdf877.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.