Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30452
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бугерко, Ярослава | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-04T07:53:36Z | - |
dc.date.available | 2018-07-04T07:53:36Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2008. – № 3. – С. 67-92. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30452 | - |
dc.description.abstract | Відповідно до поставлених завдань і концептуальної основи дослідження здійснити емпіричне вивчення рефлексивних процесів учнів контрольних та експериментальних шкіл та обґрунтувати відмінності у розвитку їхньої інтелектуальної, особистісної та смислової рефлексивності. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана | uk_UA |
dc.subject | рефлексивні процеси | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальна, особистісна, смислова рефлексії | uk_UA |
dc.subject | рефлексивна активність | uk_UA |
dc.subject | рівні та риси рефлексивності | uk_UA |
dc.subject | рефлексивно-регулятивні показники | uk_UA |
dc.title | Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2008, № 3 (33) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бугерко.pdf | 877.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.