Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30452
Назва: | Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності |
Автори: | Бугерко, Ярослава |
Ключові слова: | модульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана рефлексивні процеси інтелектуальна, особистісна, смислова рефлексії рефлексивна активність рівні та риси рефлексивності рефлексивно-регулятивні показники |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2008. – № 3. – С. 67-92. |
Короткий огляд (реферат): | Відповідно до поставлених завдань і концептуальної основи дослідження здійснити емпіричне вивчення рефлексивних процесів учнів контрольних та експериментальних шкіл та обґрунтувати відмінності у розвитку їхньої інтелектуальної, особистісної та смислової рефлексивності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30452 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2008, № 3 (33) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бугерко.pdf | 877.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.