Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, В. Р.-
dc.contributor.authorБілецька, І. М.-
dc.date.accessioned2019-07-31T13:33:05Z-
dc.date.available2019-07-31T13:33:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБойчук, В. Р. Маркетингові інновації у сфері просування продукту на ринку / Бойчук В.Р., Білецька І.М. // Cучасні тренди глобальної та національної економіки [Текст] : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 23 трав. 2019 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, Л. М. Алексеєнко, І. В. Пилипів [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2019. – с. 283-285.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34705-
dc.publisherІвано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУuk_UA
dc.titleМаркетингові інновації у сфері просування продукту на ринкуuk_UA
Розташовується у зібраннях:CУЧАСНІ ТРЕНДИ ГЛОБАЛЬНОЇ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
283.pdf53.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.