Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩегельська, Софія-
dc.date.accessioned2019-11-20T14:25:54Z-
dc.date.available2019-11-20T14:25:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЩегельська, Софія Етапи планування та основні підходи щодо формування товарного асортименту торговельного підприємства [Текст] / Софія Щегельська // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 1): мат. доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 7 лист. 2019 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 402-405.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36003-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleЕтапи планування та основні підходи щодо формування товарного асортименту торговельного підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (частина 1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
402.pdf56.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.