КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ЇХ ВИРІШЕННЯ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту УкраїниТурчин, С. А.
2020Концептуальні засади розвитку паркувального простору містТохтамиш, Т. О.
2020Поняття «новий товар» та значення товарних інноваційСторожук, Т. І.
2020Проблеми інтеграції вітчизняного транспортного сектору до європейської транспортної системиСкрабут, А. М.
2020Європейський досвід розвитку громадського транспорту: виклики для УкраїниСич, В. Ю.; Борисяк, О. В.
2020Децентралізація транспортних пільг як складова ефективного управління муніципальним пасажирським транспортомСитницька, О. А.
2020Актуальні проблеми громадського транспорту в Україні та шляхи їх вирішенняСерединська, О.
2020Розвиток бренду країниСавчук, А. О.
2020Краудсорсинг як інструмент маркетингової стратегії підприємстваРоманків, А. А.
2020Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах карантинуРибак, О.
2020Особливості маркетингу транспортних послуг в УкраїніРибак, І. В.; Борисяк, О. В.
2020Майбутнє за електромобілямиПроцишин, Ю. Т.; Меленчук, О. В.
2020Цифровий маркетинг - можливості та перспективи розвитку "Файної карти"Процишин, Ю. Т.
2020Сучасні форми розвитку реклами у мережі ІнтернетПогончук, Г. В.
2020Розмовний маркетинг – сучасна тенденція на європейському ринкуПоврознік, К. М.
2020Етапи створення бренду у сучасних економічних реаліяхПетрук, А. Р.
2020Напрями підвищення якості транспортних послуг у сучасних умовахПалиця, М. С.
2020Сторітеллінг як ефективний засіб нейромаркетингових комунікацій сучасного бізнесуПавлова, О. В.; Тертиця, О. О.
2020Перспективи розвитку АЗС у режимі самообслуговуванняОсадчук, Т. В.
2020Тенденції розвитку маркетингу підприємствОнищук, Б. Ф.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 133