КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ЇХ ВИРІШЕННЯ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Методи визначення цін на продукцію сільгоспмашинобудування з орієнтацією на корисністьОлійник, І. В.
2020Інтеграція маркетингової служби в систему управління підприємствомОкрепкий, Р. Б.
2020Чат-бот у цифровому маркетингуНиколишин, Н. І.
2020Застосування штучного інтелекту в роздрібній торгівлі продуктовими мережами: зарубіжний та український досвідНикитишин, Т.; Іванечко, Н. Р.
2020Покращення транспортних послуг в Україні: досвід Південної КореїНесін, С.
2020Перспективи розвитку залізничного транспорту України: аспекти впровадження європейського досвідуНамісник, О. Р.; Борисяк, О. В.
2020Досвід організації роботи громадського транспорту у європейських країнахНазарова, О. О.
2020Сучасні вектори розвитку маркетингу у сфері надання транспортних послуг у координатах «Україна – ЄС»Мудрик, А. М.
2020Проблеми формування ефективної товарної політики підприємстваМудра, Н. Р.
2020Розвиток транспортної інфраструктури УкраїниМріщук, С. Я.; Борисяк, О. В.
2020Сучасні форми і тенденції розвитку маркетингу на українському та європейському ринкахМотас, Д. Д.
2020Тенденції розвитку маркетингу на ринку молочної продукціїМоскалюк, У. М.
2020Сучасні тенденції розвитку інтернет-реклами в УкраїніМиколайчук, В. С.
2020Підходи до реформування транспортної галузі УкраїниМикитюк, А. В.; Борисяк, О. В.
2020Екологічний транспорт в УкраїніМеленчук, О. В.; Процишин, Ю. Т.
2020Бенчмаркінг в УкраїніМедюх, Ю.
2020Трансформація сучасного маркетингу в умовах глобалізаціїМедило, О. В.
2020Транспортні послуги і напрями їх удосконаленняМартинюк, С. Л.
2020Інтернет-маркетинг у торгівліЛукинів, М. Я.
2020Особливості розвитку інноваційного маркетингу підприємствЛужна, Л. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 133