Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4404
Назва: | Психологічне пізнання як предмет історичного метатеоретичного аналізу |
Інші назви: | Psychological cognition as a subject of historical multi-theoretical analysis |
Автори: | М'ясоїд, Петро Myasoyid, Petro |
Ключові слова: | історія і методологія психології основна проблема психологічне пізнання моністичний підхід теорія практика творчий діалог принцип доповнюваності метатеоретичний аналіз Л. С. Виготський С. Л. Рубінштейн В. А. Роменець history and methodology of psychology the main problem psychological cognition monistic approach theory practice creative dialogue the principle of supplement multi-theoretical analysis L. S. Vygotskiy S. L. Rubinshteyn V. A. Romenets |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | М'ясоїд, П. Психологічне пізнання як предмет історичного метатеоретичного аналізу [Текст] / Петро М'ясоїд // Психологія і суспільство. - 2016. - № 1. - С. 64-90. |
Короткий огляд (реферат): | Викладається концепція історичного метатеоретичного аналізу психологічного пізнання, яка призначена для з’ясування закономірностей цього процесу та оцінки внеску в розвиток процесу авторів окремих теорій психології. Концепція включає в себе певне розуміння історії й методології психології, процесів пізнання й самопізнання, категорії практики, наукової раціональності, творчого діалогу та принципу доповнюваності. Об’єднуючим моментом є моністичне бачення психології. Головний об’єкт застосування концепції - теорія вчинку В. А. Роменця, завдання - виокремлення місця цієї теорії в історії психології. Describes the concept of the historical purpose-theoretical analysis of psychological cognition which is designed to determine the laws of this process and evaluation of the contribution to the development of process of authors separate theories of psychology. The concept includes certain understanding of the history and methodology of psychology, processes of cognition and self-cognition, practice category, scientific rationality, creative dialogue and the principle of supplement. The unifying moment is monistic vision of psychology. The main object of usage the concept – theory of committing of V. A. Romenets, task – single out the place of this theory in the history of psychology. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4404 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2016. - № 1 (63) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
М'ясоїд П..pdf | 701.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.