Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4405
Назва: Теоретичне обгрунтування прикладної психології
Інші назви: The theoretical substantiation of practical psychology
Автори: Панок, Віталій
Panok, Vitaliy
Ключові слова: академічна психологія
прикладна психологія
психологічна практика
психологічна служба
практичний психолог
психотехніка
принципи
категорії
методологія
психологічна технологія
професійна підготовка
academic psychology
applied psychology
psychological practice
psychological service
practical psychologist
psychotechnique
principles
categories
methodology
psychological technology
professional training
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Панок, В. Теоретичне обгрунтування прикладної психології [Текст] / Віталій Панок // Психологія і суспільство. - 2016. - № 1. - С. 91-108.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено актуальній проблемі визначення теоретико-методологічних засад розвитку прикладної психології в Україні. Воно здійснено з позицій системно-структурного та історичного підходів, а також на засадах принципів наукового проектування організаційно-функціональних моделей діяльності психологічних служб. Окреслено методологічні вектори дослідження явища психологічної практики, розрізнення прикладної, науково-академічної, позанаукової і побутової гілок психології, визначено роль і місце прикладної психології у системі психологічного знання і суспільної практики. Суто практичне застосування одержаних результатів знайшло відображення у розробці та емпіричному втіленні організаційно- функціональних моделей, принципів і методичного забезпечення діяльності психологічних служб та у моделі професійної підготовки практичних психологів. Research is devoted to the actual problem of determining the theoretical-methodological foundations of development applied psychology in Ukraine. It is implemented from the position of system-structural and historical approaches and also based on principles of scientific designing organizational-functional models of activity psychological services. Outlined methodological vectors of study the phenomenon of psychological practice, the distinction of applied, scientific-academic, non-scientific and household branches of psychology, determined the role and place of applied psychology in the system of psychological knowledge and social practice. Purely practical application of received results found a reflection in the development and empirical implementation of organizational-functional models, principles and methodic provision of activity psychological services and in a model of professional training practical psychologists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4405
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2016. - № 1 (63)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панок В..pdf634.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.