Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 69.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Економіка соціальних медіаЧирак, І. М.
2020УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИКБлашків, Ольга Володимирівна
2023Практикум з теорії імовірностей та математичної статистикиАлілуйко, А. М.; Дзюбановська, Н. В.; Єрьоменко, В. О.; Мартинюк, О. М.; Шинкарик, М. І.
2023ЕконометрикаЄрьоменко, В.; Алілуйко, А.; Березька, К.; Мартинюк, О.
2022Аналітичний інструментарій управління інноваціямиЧорна, Н. П.
2023Основи обліку і оподаткування: підручник (е-видання)Крисоватий, А. І.; Панасюк, В. М.; Мельничук, І.В.
2023Менеджмент персоналуАлексеєнко, Л.,; Брич, В.,; Борисяк, О.,; Вонберг, Т.,; Дороніна, О.,; Дяків, О.,; Запорожан, Л.,; Захарчин, Г.,; Збрицька, Т.,; Касич, А.,; Кондрацька, Л.,; Корман, М.,; Костишина, Т.,; Крамарчук, С.,; Лопушняк, Г.,; Мазур, В.,; Микитюк, П.,; Нагара, М.,; Назарова, Г.,; Назаров, Н.,; Продан, І.,; Стецько, М.,; Феш, М.,; Шушпанов, Д.
2023Методологія наукових дослідженьБулавинець, В. М.; Горин, В. П.; Квасниця, О. В.; Коваль, С. Л.; Сидор, І. П.
2023Словник понять і термінів з маркетингуБорисова, Т. М.; Галько, Л. Р.; Дудар, В.Т.; Іванечко, Н. Р.; Окрепкий, Р. Б.; Процишин, Ю. Т.; Хрупович, С. Є.
2023Термінологія з маркетингу соціальних мереж (SMM)Процишин, Ю. Т.