Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4485
Назва: Оцінка маркетингової привабливості регіону для ведення торговельної діяльності
Інші назви: Evaluation of the marketing appeal of the region to conduct trading activities
Автори: Артеменко, Станіслав
Artemenko, Stanislav
Ключові слова: індекс людського розвитку
індекс валового регіонального продукту
індекс конкурентоспроможності
маркетингова привабливість регіону
оцінка
роздрібний товарооборот
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Артеменко, С. Оцінка маркетингової привабливості регіону для ведення торговельної діяльності [Текст] / Станіслав Артеменко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 202-213.
Короткий огляд (реферат): Піднято проблему оцінки маркетингової привабливості регіону для ведення торговельної діяльності. Визначено динаміку розвитку роздрібного товарообороту Харківської області; підтверджено важливість торговельної діяльності Харківської області для розвитку національної економіки України; удосконалено методику оцінки маркетингової привабливості регіону. На прикладі Харківської області проведено емпіричну перевірку запропонованого методичного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4485
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2014 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Артеменко С..pdf656.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.