Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГераймович, Віолета-
dc.contributor.authorД'яченко, Любомир-
dc.date.accessioned2022-12-01T12:18:40Z-
dc.date.available2022-12-01T12:18:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГераймович, В. Інтернет-технології та їх активне використання в рекламних кампаніях [Текст] / Віолета Гераймович, Любомир Д'яченко // Підприємництво та логістика в умовах сучасних викликів : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 26-28 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 183-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45864-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleІнтернет-технології та їх активне використання в рекламних кампаніяхuk_UA
Розташовується у зібраннях:ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЛОГІСТИКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Віолета Гераймович.pdf444.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.